11 تیر 1403
logo

مرکز تحقیقات سلامت سالمندان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

تقدیر رئیس پژوهشگاه از دندانپزشک داوطلب آسایشگاه کهریزک

دکتر باقر لاریجانی رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم با اهدای لوح تقدیری از تلاش های بی دریغ و خدمت داوطلبانه ی دکتر شروان شعاعی پژوهشگر ارشد و دانشجوی دکترای تخصصی مرکز تحقیقات سلامت سالمندان پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم که در روزهای درگیری با بیماری کرونا ویروس در آسایشگاه کهریزک انجام داده است، تقدیر کرد.

متن این تقدیر نامه به این شرح است:

جناب آقای دکتر شروان شعاعی

سلام علیکم

ایثار، از خودگذشتگی و نوع دوستی از ویژگی های بارز ملت ایران اسلامی است و تلاش و مجاهدت فداکارانه جامعه پزشکی برای حفظ سلامت ملت شریف ایران و مبارزه با شیوع ویروس کرونا شاهدی بر این مدعاست که این ایثارگری برای همیشه در خاطر مردمان این مرز و بوم باقی خواهد ماند .

جامعه پزشکی کشور به خود می‌بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه ی توانایی و دانایی؛ توشه گرفته از عرق ملی و میهنی در تأمین سلامت انسان‌ها همت خویش را به کار گرفته اند و مجدانه تلاش می‌نمایند.

این تقدیر نامه بهانه ای است تا در کمال امتنان و ارادت از این همه تعهد و تلاش صادقانه جنابعالی در امر خدمت رسانی به سالمندان و معلولان آسایشگاه خیریه کهریزک تقدیر بعمل آید.

امید است که در زمینه ترویج فعالیت های عام المنفعه و داوطلبانه در جهت ارتقای سطح آگاهی و ارایه خدمات هرچه بهتر سلامت به نیازمندان کشور عزیزمان موفق و موید باشید.

کلمات کلیدی
حوریه سلطانی مهاجر
تهیه کننده:

حوریه سلطانی مهاجر